Sosyal Medyada Var Olmak

Sosyal Medyada Var Olmak

SOSYAL MEDYADA VAR OLMAK…

Sosyal medya gün geçtikçe önem kazanmaya devam ediyor. Kullanıcı sayısı giderek artan platformlarda hedef kitleye ulaşmak çok daha pratik ve kolay. “Peki büyüyen dijital ortamda markanız neden var olmalı ve nasıl konumlanmalı?” Eğer bu sorulara yanıt arıyorsanız doğru yerdesiniz.

Yaşadığımız zaman dilimine ayak uydurmak, trendleri yakalamak, hedef kitleyi doğru analiz edebilmek ve kolay geri dönüş alabilmenin yolu sosyal medyadan geçiyor. Anlık ve planlı paylaşımlarla hedef kitlenin ilgisini üstünüzde tutabilirsiniz. Hatta ilgi çekici, merak uyandırıcı ve bilgilendirici paylaşımlarla takipçi sayınızı kolayca arttırabilirsiniz. Sosyal medya kanallarını kullanarak kurumsallığınızı ön plana çıkarabilir, insanların akıllarında daha kolay kalabilirsiniz. Markanızla özdeşleşen renk ve tasarımlar, diğer firmalardan hızlıca ayrılmanızı sağlar. Günümüzde birçok insan markalar hakkında araştırma yaparken sosyal medya platformlarını, paylaşımlarını ve yorumlarını takip ediyor. Böylece sizin hakkınızda kısa sürede net bilgiler elde ediyor.

Sosyal medyayı nasıl kullanmalıyım diyenler için…

Kaliteli, özgün ve markanızı en iyi tanımlayan içerikler paylaşmalı,

Paylaşımlarınız belirli bir plan dahilinde ve güncel olmalı,

Takipçilerinizin öneri, istek ve şikayetlerini yanıtlayarak, onlara önem verildiği gösterilmeli,

Reklamları aktif kullanarak bilinirlik arttırılmalı,

İçeriklerinizi videolarla desteklemeli, bazen de eğlendirici paylaşımlarla takipçilerin ilgisi kazanılmalı.

Biraz önce reklamlardan bahsetmişken küçük bir not düşmek istiyoruz. Unutmayın sosyal medya satışlarınızın bir anda patlamasını sağlamaz ama satış yapmakta size yardımcı olacaktır 😊 Sosyal medyada hızla büyümek istiyorsanız sayfanızı reklamlarla desteklemelisiniz. Yapacağınız reklam alımlarıyla daha fazla kişiye erişmeniz mümkün! Reklamların geri dönüşleri bütçeniz ile doğru orantılı olacaktır.

Sosyal Medyada Reklam Alanları

Instagram

Satış odaklı pazarlama reklamlarının yanı sıra story reklamları da bugünlerde oldukça popüler.

Facebook

Kendi belirlediğiniz bütçe ve zaman aralığı ile Business Manager’dan reklamlar oluşturabilir, tıklanma oranları, etkileşim, erişim ve gösterim gibi daha birçok detayı görebilirsiniz.

Twitter

Takipçilerinize ve potansiyel müşterilerinize doğrudan ulaşarak etkileşiminizi arttırabilir, kampanyalar oluşturabilirsiniz. Filtrelemelerle hedef kitlenizi detaylandırırken web sitenize trafik çekebilirsiniz.

Linkedin

İş dünyasında yoğun olarak kullanılan platformda reklam verebilmek için bütçenin alt sınırı bulunuyor. Kullanıcıların sektörlerine, yaşlarına ve eğitim durumlarına göre farklı filtrelemeler yapabilirsiniz.

Youtube

Markanın bilinirliğini arttırmak için oldukça etkili olan bir mecradır. Kullanıcıların video içeriklere yoğun ilgisi göz önüne alındığında markanıza olan geri dönüşler daha da artacaktır.

320